satori_homesatori_mapsatori_favoritessatori_contact
head_61
 

Do wyklejania większych płaszczyzn używamy folii wylewanych, dzięki czemu mogą być z powodzeniem poddawane obróbce termicznej, ponieważ są elastyczne, co pomaga przy aplikowaniu folii na przetłoczeniach samochodów.


Tą techniką można okleić całą bryłę samochodu wydrukiem pełnokolorowym o jakości fotograficznej, wraz ze wszystkimi przetłoczeniami karoserii (klamki, zderzaki, lusterka, nadkola). Boczne oraz tylne szyby są oklejane folią perforowaną (OWV - One Way Vision), która pozwala swobodnie patrzeć z wnętrza pojazdu, jednocześnie zapewniając ciągłość grafiki widzianej z zewnątrz. Dodatkowo niektóre drukowane elementy mogą być wycięte w nawet najbardziej fantazyjny sposób, na ploterze tnącym z systemem OPOS.

 

Stosujemy tylko wylewane folie renomowanych marek MacTac, Oracal oraz Avery, które są dodatkowo zabezpieczane laminatem lub lakierem UV, wydłużającym trwałość grafiki.

 

 


Uwagi dotyczące oklejania samochodów:


Cena oklejania waha się od 140 do 180 zł za m2, w zależności od materiału i wielkości powierzchni oklejanego pojazdu (cena obejmuje kompletną usługę oklejania pojazdu)


Gwarancja udzielana przez nas obejmuje do roku (warunkiem gwarancji jest lakierowanie lub laminowanie folii drukowanej). Warunkiem udzielenia gwarancji jest przestrzeganie procesu technologicznego w tym oklejanie auta w temp.: + 8 stopni Celsjusza i pozostawienie auta w takiej temp. na 24 h po nałożeniu aplikacji.


Nie przystępujemy do realizacji projektu dopóki klient w pełni nie zaakceptuje zaproponowanej grafiki, koloru i materiałów.


Jeżeli klient korzysta z naszego zespołu projektowego, jeden z naszych projektantów przygotowuje projekt zgodnie z wcześniejszymi sugestiami klienta. Projekt jest liczony indywidualnie, bądź z godzin pracy grafika od 40 do 80 zł netto.


W przypadku ewentualnego docinania grafiki na samochodzie, istnieje ryzyko uszkodzenia lakieru.


Odbarwienie lakieru może nastąpić po kilku latach i to w przypadku kiedy auto jest mocno narażone na promieniowanie UV, może wtedy nastąpić trudność w usuwaniu starej grafiki.


W przypadku grafiki wycinanej nie ma żadnych przeciwwskazań do korzystania z myjni automatycznych, natomiast w przypadku grafiki drukowanej odradzamy mycie automatyczne.

brak flash'a